K-Laser

K-laser er en global leder i udviklingen indenfor klasse IV laserteknologi, til at lindre smerter og hjælpe heling af skader. K-Laser har taget alt kendt viden om vævsstrukturer i enhver del af anatomien og opbygget deres behandlingsprotokoller til at målrette den helt rigtige mængde af energi til hhv. knogler, muskler, sener og fedtvæv.

Hvordan virker K-laser?

K-laserens lys stimulerer blodcirkulationen og dæmper inflammation. Energien som lyset tilfører styrker og accelerer kroppens naturlige helingsproces. K-Laser arbejder med 4 bølgelængder der bestemmer laserenergiens gennemtrængningsevne og derved dybden i det væv der behandles. Bølgelængderne øger blodcirkulationen, tilfører mere ilt, øger cellernes stofskifte og dermed helingsprocessen, samt dæmper sensibiliteten og reducerer smerter.

Hvordan udføres behandlingen?

Din behandler påfører laseren over det behandlingskrævende område. Det føles varmt og behageligt. Der er ingen bivirkninger ved behandlingen. Dog kan man i nogle tilfælde opleve øget uro, smerter eller ømhed op til et døgn efter behandlingen. Dette skyldes oftest den øgede blodgennemstrømning i det behandlede væv.

HVILKE TYPER SKADER KAN MAN BEHANDLE MED K-LASER?

• Forstuvninger
  • Fibersprængninger